wtorek, 20 listopada 2012

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez: Mali kowa, Annie Styles ♥, Hope oraz cause you make my heart race. Dziękuję Wam bardzo, jest mi strasznie strasznie strasznie miło! :) 
A oto pytania:

1. Jaka jest wasza historia związana z One Direction ? Chodzi o to w jaki sposób się o nich dowiedziałyście :)


Dowiedziałam się od moich przyjaciółek, które szalały na ich punkcie :) Ja nie widziałam w tym nic nadzwyczajnego i na początku nie wiedziałam co im się dzieje :D Ale potem mnie tym zaraziły i wyszło jak wyszło :)

2. Którego z chłopców najbardziej lubicie i dlaczego ?

Szczerze mówiąc, nie potrafię wybrać jednego z nich, bo wszyscy mają w sobie coś wyjątkowego. Ale powiem, że od razu 'wpadł mi w oko' Harry :) Jest bardzo pociągający :D

3. Jaka jest wasza ulubiona piosenka ?

Jeżeli chodzi o 1D to: Little Things, Moments, Tell me a lie :)

4. Co byście zrobiły gdybyście spotkały całe 1D ?

Nie wiem, bo nie dopuszczam do siebie takiej myśli :) Zapewne byłabym zszokowana i nie wiedziała co robić :)

5. Jakie jest wasze największe marzenie ? :)

Jak powiem to się nie spełni.. :) Takie, które mogę zdradzić to na dzień dzisiejszy dobrze zdać maturę, dostać się na studia i spotkać chłopców :)


6. Jak długo jesteście Directioner ? :D ♥

Około 9 miesięcy :) 


7. Jaki jest wasz ulubiony film ?

"Atak na Pearl Harbor" 


8. Czy lubicie dziewczyny swoich idoli z 1D ? :o

Nie znam ich :) Ważne żeby byli szczęśliwi, a my się starajmy to akceptować :)

9. Jakie jest wasze ulubione zajęcie ?

 Spędzanie czasu z przyjaciółmi, siatkówka albo po prostu nic nierobienie :D

10. Lubicie jakieś inne zespoły muzyczne , czy tylko One Direction ? <3

Lubię też innych wokalistów/wokalistki :)

11. Jakby któryś z 1D poprosiłby was o rękę zgodziłybyście się ? :DD xD

Haha, bez zastanowienia :D 


Drugi zestaw pytań: 

1.Który chłopak z 1D ma najładniejszy uśmiech?
Moim zdaniem Harry :) 

2.O którym z chłopaków z 1D najchętniej piszesz opowiadania?

O Harry'm lub Zayn'ie :) 

3.Dlaczego kochasz One Direction?

Za to, że po prostu są, tworzą dla Nas, martwią się o Nas, kochają :) Kocham ich za wszystko ♥

4.Opisz siebie w 1 zdaniu.

Bardzo nie lubię o sobie mówić :) Jestem osobą upartą, czasami leniwą, nerwową i bezpośrednią. 

5.Najgorszy przedmiot szkolny?

Fizyka i matma. 

6.Twoje ulubione książki/filmy?

Książka: "Nie mów nikomu"; film: "Atak na Pearl Harbor"

7.Lubisz gotować?

Tak, lubię :)

8.Jakie jest Twoje ulubione danie?

Tortilla, pizza :) 

9.Twoje plany na przyszłość?

Dostać się na wymarzone studia, spotkać One Direction, mieć szczęśliwą rodzinę :)

10.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Spotykać się z przyjaciółmi, grać w siatkówkę, pisać dla Was albo po prostu nie robić nic, odpoczywać :)

11.Jakiej muzyki najchętniej słuchasz?

Nie mam jednego, ulubionego gatunku :) Gdy coś wpadnie mi w ucho to słucham :) 



Trzeci zestaw pytań: 

 
1. Czy podoba Ci się swoje imię ? 

Nie, nie lubię swojego imienia. 

2. Gdzie chcesz mieszkać jak dorośniesz ? 

Chciałabym wyjechać gdzieś za granicę. 

3. Facebook vs Twitter ? 

Facebook, gdyż tam bywam częściej i bardziej z niego korzystam :) 

4. Ulubiony owoc ?

Lubię prawie wszystkie owoce :) 

5. Miałaś wymyślonego przyjaciela w dzieciństwie ? 

Hm.. Wydaje mi się, że nie :D

6. Ulubiony film ? 

"Atak na Pearl Harbor" 

7. Masz rodzeństwo ? 

Tak, mam :) 

8. Ulubiony smak lodów ? 

Czekoladoowy :) 

9. Lubisz swoją klasę ? 

Nie narzekam, jednak mogłaby być bardziej zgrana. 

10. 
team jacob vs team edward ?
Nie jestem jakąś wielką fanką, ale jeśli miałabym wybierać to chyba Jacob :)

11. Lubisz "gangnam style" ? 

Pewnie :D Aż chce się tańczyć :) 

 Czwarty zestaw pytań: 


1. Czym jest dla ciebie pisanie?
Wszystkim :) Teraz nie wyobrażam sobie, gdybym miała nie pisać.
2. Co skłoniło cię do założenia bloga z opowiadaniem?

Wysłanie pracy na konkurs :)
3. Jesteś zakochana?

Nie :)
4. Twój ulubiony przedmiot w szkole?

Wf :)
5. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?

One Direction
 6. Jesteś directioner?
Tak.
7. Czym się interesujesz?

Blogger, sport, moda, uroda :)
8. Jesteś humanistą czy ścisłowcem?

Raczej humanistą :)
9. Masz rodzeństwo?

Tak :)
10. W której klasie jesteś?

1 klasa liceum :)
11. Gdzie byłaś za granicą? 

Słowacja, Czechy.

+Dostałam kolejne dwie nominacje od












6. Kto jest twoim ulubionym członkiem z 1D i dlaczego ? 
Kocham ich wszystkich i ciężko mi wybrać jednego, jednak od samego początku 'wpadł mi w oko' Harry i to on jest właśnie chyba takim moim małym ulubieńcem :) Jest strasznie pociągający.. :) 
7. Jak to się stało, że stałaś się Directionerką ?
Na początku moje przyjaciółki się nimi strasznie zachwycały a ja nie nic w tym nie widziałam. Jednak pewnego dnia zaczęłam oglądać ich filmiki na yt i potem nie mogłam przestać, a moja reakcja na nich była z dnia na dzień coraz dziwniejsza :D I od tego się zaczęło :) 
8. Ile czasu już ich słuchasz ?
Około 9 miesięcy. 
9. Czy poznałaś kogoś ciekawego, interesującego przez tego bloga ? 
Mnóstwo wspaniałych dziewczyn, czytelniczek
10. Byłaś kiedyś w Londynie/ UK ? 
Niestety nie :( Ale mam nadzieję, że się to zmieni :) 
11. Czy chciałabyś mieszkać w Londynie, aby spotkać chłopców ? 
Tak :) 

Pytania od Myszaaa

1. Czemu postanowiłaś założyć swojego bloga??
Zaczęło się to od tego, że wysłałam pracę na konkurs i potem pomyślałam, że może spróbowałam bym pisać własnego bloga :)
2. Co jest twoją inspiracją do dalszego tworzenia??

To co piszę, jest tylko i wyłącznie z mojej głowy albo też czasami przykłady, odczucia z własnego życia.
3. Czy lubisz One Direction?? Jeśli tak to dlaczego??

No oczywiście, że tak :) Kocham ich :) Takie pytanie już padło i odpowiedź jest taka sama :) Za to, że po prostu są, tworzą dla Nas, martwią się o Nas, kochają :) Kocham ich za wszystko ♥
4. Kiedy się urodziłaś i ile masz lat??

Urodziłam się 27 stycznia 1996 r. i już niedługo skończę 17 lat :)
5. Czego nie znosisz w ludziach??

Nienawidzę tego, gdy ktoś jest dwulicowy i fałszywy.
6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś??

Było ich wiele, ale takiej najgłupszej na chwilę obecną to sobie nie przypominam :)
7. Twoje hobby??

Pisanie, spotykanie się z przyjaciółmi i siatkówka :)
8. Ulubiona piosenka/piosenki??

Imagine Dragons-Radioactive, wiele piosenek Bruno Mars'a i oczywiście piosenki chłopców, ale ta, która najczęściej leci w głośnikach to Little Things :)
9. Czego w życiu byś nie zrobiła??

Nie skoczyła na bungee i nie wyrządziła komuś celowo drastycznej krzywy.
10. Jaki był twój najdziwniejszy sen??

Oj, było ich na prawdę wieeeele :)
11. Co byś zrobiła gdybyś nie miała swojego bloga??

Ciężko mi powiedzieć, bo przedtem nie wyobrażałam sobie mieć własnego a teraz, gdy już  mam swój, a nawet dwa to nie wyobrażam sobie życia bez tego :)




I to wszystkie pytania :) Dziękuję jeszcze raz za nominację :)Nominację blogów, podam na moim drugim blogu, gdy odpowiem też na kolejne pytanie, gdyż nie będę potrafiła chyba znaleźć aż tylu blogów :) Także poinformuję Was :)
 

Dziękuję raz jeszcze! :) Love






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz